Home 兩性關係 甲年出生嘅女孩聰慧過人?

甲年出生嘅女孩聰慧過人?

473
分享

【甲年女孩】
甲年指出生年份嘅尾數為4,例如1974、1984、1994

通常甲年出生嘅女孩聰慧過人,非常有靈氣,有令人難以抗拒嘅魅力!你又係唔係!

但甲年出生嘅人遇上廉貞化祿、破軍化權、武曲化科、太陽化忌,性格·亦都會有唔同

廉貞化祿
佢地心志好堅強,唔會水性楊花,而廉貞又係次桃化星,化祿亦有桃花嘅意思,所以甲年女孩係感情上永遠都得不到清靜,一般係十幾歲時,已經桃花斷!

破軍化權
佢地成日都有有自己嘅主見,但係會容易聰明反被聰明誤。當有好想去實現嘅事,她們會發現身邊唔咩人反對,不過咁樣反而令她佢地落唔到臺因為其實佢地都仲未肯定!

武曲化科
佢地行為果決,當機立斷,而且好大膽,呢種張揚嘅個性令佢地更加出眾。不過她們唔係會標新創新人嘅,佢地會令人覺得驚奇,但唔會覺的希奇!

太陽化忌
太陽主爭訟,佢地總會惹上莫明奇妙令人哭笑不得嘅是非。由于佢地相對出眾,由細就係眾星捧月之中,導致佢地經受唔起打擊。同時由于佢地好果決,做出嘅野會令其他人完全無回旋余地。

 

科學玄- Master Tang

命盤就是一張先天個性的分析表,命盤裡有著十四顆主星,即代表十四種主要人格的特質。它們是無善無惡的,在先天命格的基因排序(DNA)將會影響不同人的思想、性格、行為和際遇。

Tel: 9535 7445

Facebook: https://www.facebook.com/scientificastrology.com.hk/

Website: http://scientificastrology.com.hk/

Facebook Comments