Home 休閒生活 時尚生活 男士必讀*情人節4個方法俘虜女人心

男士必讀*情人節4個方法俘虜女人心

585
分享

情人節仲有一個星期就到啦,各位男士準備好禮物、飯局未呢?等我地比D提示各男士,早D預備好,又或許有兩手準備,唔洗到時企係條街到條條fing。

1.飯局
香港人地少人多,大時大節想搵間餐廳食個飯閒閒地都要排成個鐘。若情人節當日先諗去邊到食,要等位之餘,更可能食到麻麻地餐廳,食到一肚氣。

2.小禮物
有時候女朋友都會期望下情人節禮物,如果送對禮物就一定無死,仲會加分。咁點先揀岩小禮物呢?就要考下各男士平時觀察啦,睇下女朋友有冇話過咩野缺乏,又或許想要既野。咁如果無留意咁點好呢?可以大膽問下女朋友想要咩,有時候買左禮物但其實唔岩女朋友,簡直係浪費金錢、時間、心意。

3.情書
男士本身就係唔善於表達的動物,有時候女人都會想身邊的另一伴去表達到底有多愛自己。若果不擅表達的男士,可以選擇寫封情書,不但讓到女朋友感覺有誠意之餘,仲可以將來拎返出黎回憶。

4.花,全部都係花
情人節最重要當然係花,根本就係浪漫的表達。但時代唔同左,現時好多女仔都未必鍾意抱住大束花通街走黎走去,到頭來咪又係男士拎返住,所以現時已經出現保鮮花花瓶,一來唔洗抱住周圍走遭人白眼,二來保鮮花可以Keep到二、三年,放係屋企日日望住都得啊!最重要係保鮮花花瓶又可以當禮物咁送比女朋友,一個保鮮花花瓶加埋封情書,一次過滿足晒三個願望。

〖Yesmen X Nature de fleur〗🌹
攜手合作 為情人節打造浪漫驚喜禮物
📍
網上訂購更方便快捷 直接送到女朋友手中
https://nature-defleur.com/
WhatsApp: 97591131

Facebook Comments