Home 識飲識食 健康小故事 之 – 有機菜與小孩子 的對話 2018年3月26日

健康小故事 之 – 有機菜與小孩子 的對話 2018年3月26日

215
分享
  1. 對話一則: <<有機菜與小孩子>>2018年3月26日

小孩子問:
有機菜,你地今日比人捉到話你地唔係100%有機喎!

https://hk.news.appledaily.com/local/daily/article/20180326/20343030

有機菜話:
哦, 你指浸大有機資源中心抽查到我D朋友有殘餘除害劑係身呢個新聞?

小孩子問:
係呀,我媽媽比貴D買你地有機菜就係想我唔好吸收咁多農藥,希望我可以聰明D,抵抗力好D

有機菜話:
我都明,我都想你地日日食得健康D,快高長大。我好乾淨架,一D農藥都冇。只係現時未有法例監管有機認證,我有d壞人朋友就出貓噴左少少除害劑係身,等少D虫咬佢地,個樣靚仔D,就賣得貴D

小孩子問:
咁我應該叫媽媽點做好呀?

有機菜話:
其實你唔洗驚,只要清洗我地之前浸30分鐘,用流動水洗菜,都可以有效洗走農藥。
同埋叫媽咪最好揀一D當造o既菜,因為氣候適合,自然生長得好,要用農藥o既機會都細d。
而且盡量避免長期食同一款蔬菜,萬一呢款蔬菜真的含有有害化學成份,咁你個身體就會長期累積同一種有害物架喇。

小孩子問:
咁我係咪一定要食你地有機菜先可以健康成長架?

有機菜話:
其實唔一定! 公平咁講,有用農藥o既蔬菜,只要你識得洗乾淨佢地,佢地既營養價值可以同我地一模一樣。絕對冇問題。
但係一定要到信譽良好的菜販購買,因為農藥o既多少,農藥o既種類,對身體,尤其是你們小朋友正值吸收營養黃金期,如果食左由無良菜販提供o既蔬菜,就會有較大影響喇。

小孩子問:
哦,我明喇,即係我要記得浸菜、用流動水洗菜、食時令菜,基本上我都係一個健康寶寶啦。

Facebook Comments