Home 休閒生活 狂用漱口水不能美白牙齒,更有可能令到牙齒變黃!!

狂用漱口水不能美白牙齒,更有可能令到牙齒變黃!!

324
分享

之前睇過一篇報導,有名牙醫為一位女士檢查牙齒時,發現該女士不煙不酒,但牙齒異常地發黃,詢問之下才知道,她想讓口氣比較清新,所以一天使用漱口水好幾次,結果令到齒色發黃。

雖然漱口水能令到口入面的細菌減少,但你我都知道漱口水的化學物質亦很多,長期使用有機會令到牙齒表面受到破壞,甚至變黃。最後仲要處理埋美白牙齒的問題。

 

想口氣清新以下有幾個有效又不傷牙的方法:

第一:多飲水
好多時候口氣不是因為口入面發出,而係身體入面有些機能壞掉而出現氣味,你有冇發現當自己生病時,口淡淡之餘仲有少少氣味呢?依個時候就要多飲水,所以話呢男朋友經常在女友生病時叫她多飲水,不是無道由啊!!

第二:不要食濃味食物
唔想有口氣,就唔好食濃味野啦。例如你明知一間要見客,但你叫碗咖哩黎食,食完成口都黃晒,影響儀容之餘,仲勁大陣味。

第三:使用牙線
口入面的d細菌多數都藏牙縫中,所以要多常使用牙線,就可以預防牙周病之餘,仲可以減少細菌滋生,和氣味的殘留。

另一方面,其實美白牙齒亦很重要,當你重視口氣時,同時亦會注重牙齒的顏色。有見及此,小編就係到同大家介紹一間又天然又可靠的牙齒美白公司,insmile係一間天然有醫生證明的美白牙齒公司。

利用天然和無害的產品,更擁有國際藥品 GMP 認證,歐盟 CPNP 等認證,絕對安全可靠。InSmile 相信美白配方的安全與食物的安全同樣重要, 我們更相信天然成份令顧客更添信心!


詳細資料:
Insmile
電話:2205 0466
網頁:https://www.insmilehk.com/insmile
地址:銅鑼灣羅素街 2-4 號 2000 年廣場 16 樓 1601-1602 室

Facebook Comments