Home 休閒生活 vivian chih親子泊車露營熱點推介-白泥生態保育農莊

vivian chih親子泊車露營熱點推介-白泥生態保育農莊

6362
分享

 

天氣開始涼涼地,即係又到露營發燒友出動嘅季節喇,講到露營,可能未玩過嘅朋友仔會聯想到的都是拎住一袋二袋行,又無得沖涼,又多蚊,但係近年全球都興起一股露營狂熱,除左想親親大自然外,仲成為一種非常受家長歡迎的親子活動。各位有如此想像,但又不諳露營技巧的父母又唔使絕望嘅,因為今次為大家推介嘅係香港露營大熱地點白泥生態保育農莊。

 

vivian chih白泥生態保育農莊簡介:
白泥生態保育農莊佔地超過10萬呎,是香港的自然及野生動物保護區﹔位於香港最西北面,並被譽為『全香港看日落最美的地方』,同時亦是生態觀光的大熱地點。不少人都已厭倦忙碌的都市節奏,假日都想出外呼吸新鮮空氣放鬆心情,使近年興起生態遊。
白泥生態保育農莊設有大型活動場地,包括:露營營地、耕種場地、領袖訓練活動場地、航拍場地及親子DIY活動場地等等,可迎合你們的喜好,打造成至好玩大自然生態玩樂旅遊景點。

點解白泥生態保育農莊成為熱門露營地點?

  1. 一般露營地點都要乘坐交通工具或自駕到目的地再行一段路才到達營地的,白泥生態保育農莊是香港少有可以駕車進入營地,泊好車就地便是紮營地點了,實在太方便,所有所需物資申手便到坐駕上拎得到,又方便又安全!

  2. 白泥生態保育農莊營地的大草地佔地有10萬呎,可同時間容納超過200個營(還有車呢~~~)空間非常大,小朋友放電地方足夠玩到累透,絕對滿足到親親大自然感受,最重要的是沒有預約的人不可以內進,私穩度夠高呢!

  3. 衛生良好,洗手間及沖涼房定時清潔,亦提供枱椅,仲有營具及煮食設施租用!

  4. 除左一家大細有得玩之外,仲可以帶埋毛孩入去一齊玩架‌!

  5. 白泥生態保育農莊定期有團體露營活動,除左露營之外仲有泡泡足球,激箭,水槍戰及波波池等遊戲⋯⋯

  6. 親親大自然當然唔少得美景啦!白泥係世界知名睇日落最靚嘅地方,不少人拿著相機捕捉白泥的日落及野生環境!
  7. 上下白泥位於流浮山,環境配套非常完善,有釣魚場,農莊,海灘,行山徑等等⋯⋯玩完一整天後當然唔少得流浮山最出名的海鮮^^


現時的供應相對緊張,週末檔期的話恐怕要到十月才有位,爸爸媽媽下訂要快手了!

白泥生態保育農莊

網站:http://naturalgarden.hk

Facebook Fans Page:https://www.facebook.com/PakNaiNaturalGarden/

Google map: https://goo.gl/maps/wkxxD7bGH6r

聯絡電話及what’s app: 97591131 張生

Facebook Comments