Home 休閒生活 休閒娛樂 香港天空之鏡 假日影相玩樂好去處

香港天空之鏡 假日影相玩樂好去處

1198
分享

天空之鏡人人都想親身去睇一次,但你地又知唔知香港都有個天空之鏡呢? 不少人都已厭倦忙碌的都市節奏,假日都想出外呼吸新鮮空氣放鬆心情,但香港眾所周知地少人多,想搵個草地野餐都要同人逼,更何況係大大既平原影相呢,不過小編今次真係有好介紹啦!位於元朗的上、下白泥,擁有迷人的日落,係不少影相發燒友的熱門好去處。

白泥生態保育農莊佔地超過20萬呎,是香港的自然及野生動物保護區﹔位於香港最西北面,並被譽為『全香港看日落最美的地方』,同時亦是生態觀光的大熱地點。不少人都已厭倦忙碌的都市節奏,假日都想出外呼吸新鮮空氣放鬆心情,使近年興起生態遊。

假日無理由淨係去睇日落,當然仲有不同的娛樂節目啦。可以先去天水圍租架單車,踩入流浮山,欣賞下沿途的景色,亦可以吸引下大自然的空氣,更可以比自己出身汗,做下運動。

踩到攰一攰,可以先去農莊試下有機農耕菜,無農藥、無加工料。新鮮就地取材,然後食一餐鮮味的農莊海鮮菜。另外為了讓市民及年青一代意識到食物是得來不易的道理,必須由學會珍惜食物資源開始,才不會浪費「白泥生態保育農莊」發起農耕種植體驗,同時舉行「愛心願望耕種計劃2018」,除了興建2000個小型農地讓參加者體驗翻土、播種、收成、食樂的過程外,將會建造全港最大型願望壁報畫,2000名參加者獲得專屬位置,共同將願望文字及圖案繪畫在壁報畫上,形成代表愛的巨型圖,特別有意思。

有時間仲可以坐低係釣魚場到釣下魚,黎挑戰自己的釣魚技術同耐力。去到黃昏,好戲來了,大大個「咸蛋黃」加上不同的雲彩,利用地上的水作一個倒影,香港天空之鏡就係咁黎啦,真心超靚啊!

如果係連續幾日的假期,不妨試下係農莊入面露營啦,晚上睡在草地上,舉頭滿佈星星,寧靜的環境令到心身靈都能夠放鬆,讓自己放一個不一樣的假期啦。


詳細資料如下:

白泥生態保育農莊
地址:元朗流浮山上白泥村154號
電話:97591131
電郵:[email protected]
網頁:http://naturalgarden.hk/

Facebook Comments