Home Yesmen Star 【Zoey Beauty – 彎眉街頭風】

【Zoey Beauty – 彎眉街頭風】

410
分享

講到扮靚係女仔都會活到老、學到老,亦會留意現時不同的妝趨勢,例如近年好Hit嘅裸妝,俾人感覺清淡亦都自然,仲要唔會俾人覺得係「喬裝」。

所以身為化妝師嘅Zoey,經常收到不同人的提問有關化妝的技巧。近年很多的YouTuber都上載她們的化妝心得,但她們只是將自己合適的妝容展現。有見及此,Zoey將會同Yesmen舉行有關化妝技巧的短片,公開她多年的化妝心得。 可以讓人了解不同面形應該配合什麼妝容,亦可以讓人知道化妝要注意的特別技巧。


ZOEY BEAUTY – 彎眉街頭風
好多人望其他人既第一眼都會放係雙眼上面,所以識得畫一個自然又時尚既眉妝係好重要既。今次Zoey就向各位展示如何畫一對低調而又不失時尚感既眉毛,各位不彷一齊參考下。
Makeup and hair by | Amanda Shiu


Zoey Chin擁有10年造型經驗,為客人打造以整體造型為主的明星級造型,曾遠赴韓國深造,了解真正韓妝,深受客人及新娘子歡迎。2015年帶領幾位悉心栽培的化妝師創立了Zoey Chin Beauty。
查詢及預約:6702 4082
Facebook: https://www.facebook.com/zoeychinbeauty/

Facebook Comments