Home 休閒生活 為何晚上睇波總是餓?

為何晚上睇波總是餓?

379
分享

為何晚上睇波總是餓?

Hello,世盃又到,全城又在緊張興奮的氣氛之中!球賽精彩,但都總有90分鐘,心思思想吃點東西,反正都是輕鬆一下吧,到底食乜先唔怕過左世盃會多左個肚腩仔呢?

 

方法一
肥左,原因就是全日熱量多過你需要。
可以試下晚餐吃5成飽,留番5成Quota欣賞球賽時享受你的少量花生、薯片

方法二
準備低脂高纖小食,如紫菜、蔬果盒、爆谷、低脂餅,球賽前Set好份量,睇波時慢慢食,不過量食用。控制自己,你懂的

方法三
坐在家中睇波,總是悶悶的想找點事幹,與其找零食,不如響應一下體育精神,買個Fitball 坐下,一邊睇波,一邊修腩,或者做下呼拉圈、無影櫈、舉下啞鈴,或者做下Facial,記得唔好遮住隻眼睇波就得。(仲可以封住自己個咀:P)

方法四
運動、運動、運動
真係食多左嘅,不如星期六、日自己都落場踢返場波。Keep Fit , 就是讓自己更有資格吃 ^.~

每人都有不同的方法keep fit,找到啱自己的方法,就能於健康與生活取得一個平衡。

Happy World Cup !!

 

私人營養師Woon

NASM國際認可私人健身教練
香港中文大學營養及食品科技碩士
香港科技大學生物學系學士
香港大學HKU SPACE針灸學文憑
前職於多間上市公司任資深營養師及於報章網絡發佈專欄

針對個人生活提供營養指導
Whatsapp: 574 222 19

Personal Nutritionist – Woon

Facebook Comments