Home Yesmen Star 結婚是否一時衝動,其實可以很容易

結婚是否一時衝動,其實可以很容易

634
分享
Sunset Proposal

我同班姊妹成日都講,一生人總要嫁一次。無論係相愛、結婚、置業、婚前懷孕、父母之命、承擔責任或衝動結婚,我想話俾大家知,我哋都嫁了,只要把握到機會,唔單止嫁得到,仲會嫁得好。

關鍵在於緊握嗰一條大婚嘅門匙,令對方不知不覺主動提親。至於點樣搵到條鎖匙,就要修練吸引力大法,將自己變成一塊戀愛磁石,將想要嘅人吸引埋嚟。點樣令自己變成戀愛磁石?可以過兩招俾你哋。

第一招,每日用半個鐘想像未來幸福嘅家庭生活。第二招,去書局買《愛的發球權》,熟讀「不知不覺愛上我」。

緊記,無論心動定衝動,愛唔係強求返嚟,而係吸引返嚟,無限擴張我哋嘅吸引力先最為上算。搵出男性嘅核心慾望,有限地投其所好。個案千變萬化,層出不窮,因人而異。唔明嘅話,可以搵我傾訴,或者執生⋯⋯


探討現有感情狀況❤
不知不覺被愛上了🙈
引導對方求婚慾望💍
婚前婚後注意事項👀

1+1戀愛顧問服務:520 25 128

Facebook Comments