Home 名人專訪 足球私人班由4人變到40人 對於依份職業Nelson:我有猶豫過!

足球私人班由4人變到40人 對於依份職業Nelson:我有猶豫過!

1084
分享

今日,好多家長都會想子女參加不同的課外活動,畫畫、鋼琴、珠心算⋯⋯ 但有另一群家長會選擇給自己的子女一個玩樂的機會,不但令到小朋友的心身體發展健康,更重要的是可以透過不同的競技來提升自信心。今日的受訪者是一名全職足球教練-王德瑜(Nelson)。

Nelson成為足球教練踏入第五年,當中的起步也並不是順利:「當初教波時候,因為初出茅廬好多學校都未必會搵經驗小的教練,所以都只係有機會教興趣班,但因為興趣班的人工、時間等等都令我覺得需要另一份工作來補貼自己,所以起初都係半職教波、半職做其他工作。」

由半職轉全職
慢慢汲取不同的經驗後,開始有學校接洽:「本身真係有猶豫過,不如打一份朝九晚五既工作算,起碼都算穩定。但直到有第一間學校接洽真係有果種苦盡甘來既感覺,然後教教下,我真係覺得我最鍾意都真係教波,朝九晚五既工作唔會適合我,所以當有不同的學校願意用我既時候,就決心全職進入教練的行業。」由半職轉全職並不是一件容易的事,但Nelson的決心令到足球教練成為他理想的職業。


(圖:恆常班踢友誼賽的日常)


拒絕家長的邀請

本身成為教練都只是想在學校、區隊教波,但他沒有想到有家長詢問有冇私人班教授?Nelson卻一下子拒絕了:「有一年在教暑期興趣班時,上到最後一堂有個家長問我會唔會有開恆常的私人班,因為他們想小朋友在暑期班結束後也可以繼續上堂,但我覺得果陣時自己能力未足夠可以學到私人班,所以我一口就拒絕左佢。」但萬萬想不到在後一年,同一個暑期班再重遇那個家長:「再見返個家長,佢又認得我,而且又再問我今年會唔會開私人班?我回家想一想最後決定自己要跳出安舒區,出黎試一試,就開展屬於我自己的私人班。」

由4人變40人
起初開始私人班因為只有暑期班的家長知道,所以上堂人數介乎4-5人,但經過一年多時間後人數大幅上升。「本身只有4-5個小朋友,但好感恩D家長會幫我宣傳,當我教緊波既時候,有路人經過然後D家長會幫我比聯絡資料路人,結果一傳一百,令到我由一班變三班,依一切都令到我好感恩!」

(圖:聖誕節在課堂後舉行交換禮物活動)

教練同時也是心理輔導師
私人班、校隊、區隊,幾乎每一日都接觸超過50個學生,Nelson認為現時教練不單只是教足球,同時也要照顧他們的心理需要。「有時候學生可能臨近考試季節,情緒起伏比較大,果陣都要轉一轉自己既教學模式,又或者有些學生會無端情緒低落,我都會走去關心下他們傾下偈,或去同家長溝通了解小朋友最近景況等等,所以平時教完波基本上唔會即時走,可能要搖身一變成為心理輔導師。」Nelson笑言雖然這份工作需要日曬雨淋,也要照顧學生的情緒感受等等,但他仍然喜歡這份令他滿足的職業。

 


詳細資料如下:
Athletics Flame Soccer kids
電話:91949366
Facebook:https://www.facebook.com/Athletics-Flame-Soccer-kids-126127934634917/

Facebook Comments